It's true - Life will smile for you

Åh, idag har jag haft världens finaste dag!
Började med att spendera förmiddagen med Amanda och Linda, superskönt att bara få sitta och snacka om allt och inget som hänt sedan sist. Var längesen vi träffades vi tre så ja, bra start helt enkelt! Framåt sex tiden kom Lotta och hämtade upp mig och Amanda och vi styrde vår kos till stan och Liseberg där vi mötte upp Emil och Elin. Salem Al Fakir skulle nämligen spela, och oj vad galet bra det var! Han måste nog vara största charmtrollet jag någonsin sett, så himla söt och skön! Och duktig! Ska jag vara ärlig har jag aldrig direkt lyssnat på honom, men han körde mycket nya låtar så jag slapp vara den enda som inte kunde ändå :) I varje fall så föll jag som en fura för hans fina lockar och härliga stämma. Efteråt gled vi runt på gratisbiljetter (Emil & Lottas klasskamrat jobbar på Liseberg) och åkte Uppswinget och Balder. Superhärligt verkligen! Dagen avslutades där den började - hemma hos Emil och Amanda där de gjorde iordning lite kvällsfika åt oss. Hur mysigt som helst!
Som sagt: världens goaste dag!


Kommentarer
Postat av: LindaBinda

Hahahahaha! Najs! :D Jo jag är rätt nöjd med att jag fick er inse att ni älskar varandra!

Fiskisen ble aldrig av, men jag fick va med Josse istället. Blir nog Friskis på måndag.

Ska till farmor nu! Mjao mjao!

2008-06-13 @ 20:06:11
URL: http://arracsboll.blogg.se/
Postat av: Sofie

Lite paff jag blev när jag gick på Liseberg och kollade bak efter några kompisar och såg Salem gå bakom :D HETING!

2008-06-13 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0