Tjörn.

Om en dryg halvtimme sätter jag mig på bussen in till stan för att springa några ärenden (hehe, vuxet det lät) och sådär, sedan möter jag upp grymmegänget och åker vidare till Tjörn. Väskorna (!) står packade och jag kommer nog inse att jag har släpat med mig alldeles för mycket, men så är det alltid. Jag skyller på att vädret är så oberäkneligt och att jag därför måste packa dubbelt - man vill ju inte bara ha kjolar om det regnar, blåser och är kallt, och man vill ju inte sluta upp med vinterkläder om det är solsken. Giltig ursäkt tycker jag, men trots min feta packning känns det dock som att jag glömt något.  Skumt. I varje fall sitter jag och funderar på om det inte vore bra att äta lite frukost innan jag åker. Men som vanligt orkar jag inte, jag tror att jag köper något i stan istället. Okej, det var dagens svammel. Nu ska jag alldeles strax springa iväg, håll tummarna för bra väder nu!
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0