Remember me once in a while, please promise me you'll try

Haha, brevbäran åkte förbi förut.
Han lägger grejer i vår brevlåda, åker vidare, kommer tillbaka till oss, ser fundersam ut, öppnar lådan, tar ut det han lagt i, åker tillbaka ett par hus, fixar, kommer tillbaka till oss, lägger i nya brev, ser nöjd ut och åker sedan vidare. Han såg lagom förvirrad och framförallt väldigt rolig ut. I alla fall var det inte det jag tänkte säga, utan att imorgon är det dags för Tjörn med goaste gänget! Ska bli superkul. Har inte träffat dem på länge känns det som, och jag hoppas på tre fina och regnfria dagar ute vid havet. Så länge vädret inte dummar sig så kan det bli hur bra som helst tror jag! Ser i varje fall fram emot detta. Vad mer? Dagen hade jag tänkt ägna åt städning av mitt rum, huset i allmänhet, plus lite packning inför Tjörn.
Oerhört spännande skulle jag vilja säga.

Kommentarer
Postat av: LindaBinda

HAHHA! Vilken ball brevbärare ni har! xD

2008-06-25 @ 13:36:43
URL: http://arracsboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0