Kärlek på sommar och vänner.

Längesedan nu.
Veckan har vart full av exams, så jag har varken haft tid, lust eller ork över för bloggen. Nu är det i varje fall över, och det känns så otroligt skönt att vi inte har något kvar nu innan sommarlovet. Det är så nära nu, och jag längtar! Har haft världens goaste helg som spenderats i Alingsås. I fredags var det TU då vi åkte till pojkebo och bada och grilla, vilket var hur mysigt som helst. Alla de goaste människorna var där, och det var helt enkelt super.

I Lördags åkte vi hem till Albin ett gäng där vi glodde Anders och Måns, spelade gitarr, tjötade och hade det allmänt gött. En nattur till mc donalds i världens gangstah-outfit hanns minsann också med, och efteråt fick jag världens sjukaste skrattanfall då jag inte kunde inte benen, så jag bara låg på gatan och skrattade och skrattade och skrattade. Sjukt roligt hade jag. Vid den här tiden hade folk börjat droppa av, och tillslut var det bara jag, Albin, Arvid, Adam och Gustav kvar, så vi åkte hem till den sistnämnda och sov där allihopa.  Klockan var kanske fem eller så när vi somnade. Jag och Albin låg och knödde i ett hörn av en bäddsoffa där vi i princip låg på varandra, inte speciellt skönt kan jag berätta. Galet ljust var det ute vid den här tiden med, och det gjorde ju inte saken lättare.

Men vi lyckades somna, och en sisådär tre-fyra timmar senare var det dags att gå upp. Världens underbaraste frukost i en solig trädgård väntade, och ett tag senare åkte vi och badade och blev fast där hela dagen. Sju tåget tog jag hem efter världens goaste helg, och nu är jag supertrött men superglad. Imorgon är det skola igen, vilket inte känns superpepp, men som sagt;
det är inte långt kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0