Yesterday

Igår var jag och Linda hos Anna. Tanken var egentligen att Anna och jag skulle ut och springa där på morgonen. Jag var ärligt talat livrädd vilket det nog finns mer än en person som kan garantera, jag var helt säker på att detta var min sista dag i livet. Lyckligtvis vaknade inte Anna förrän klockan fyra, och vi kände att vi skippar det. Ren lycka från min sida. Istället traskade alltså jag och Linda bort till henne och hade det trevligt på annat vis. Kvällen avslutades med filmen Blow med Johnny Depp (ja, tack!) och Penelope Cruz (också ja, tack!) i huvudrollerna, och jag måste säga att jag gillade den. Sista tio minuterna rann det dock floder av tårar från Anna och mig, vi kunde inte ens prata på grund av allt snörvlande! Samtidigt satt Linda helt likgiltig som den kalla och grymma människa hon är, inte en min rörde hon! Jag säger bara hjärta av sten! I vilket fall som helst så blev det en trevlig dag med två trevliga brudar.

På fredag ska föresten vi tre, tillsammans med Sofia, Dristig och Fredrik, till Liseberg! Jag ser sjukt mycket fram emot det då det var år sedan som jag var på liseberg ordentligt, med karusellåkande, skratt, och magkittlande en hel dag. Det ska helt enkelt bli superkul! Skulle hemskt gärna åka och se Sex and the City-filmen med Julia någon dag nu med, men hon var inte säker på om det gick innan Hönö. Hoppas!

Nu ska jag i varje fall göra iordning lite frukost, sätta mig på en solig altan och läsa lite.
Puss!

Kommentarer
Postat av: brogren

hahahaha ja du janina!! ^^ vissa lever lyxlivet nu medan andra svettas å sliter vid kaffe automaten ;)



men blow är grymt bra!!! fast hmm inte en av johnny depps snyggaste karaktärer xD hahaha

2008-07-01 @ 14:54:26
Postat av: annabanana

ja, hjärta av sten! vem som helst skulle ha gråtit åt det. vi är inte på någotvis känsliga, det är linda som är den mest känslokalla person ja vet. Okej, lite känsliga kanske vi är...



2008-07-01 @ 23:25:25
Postat av: LindaBinda

Vad är det ni säger!? Jag har inget hjärta av sten. Nääää, det kan inte vara så att ni är överkänsliga kanske?! Hahha

2008-07-02 @ 11:45:29
URL: http://arracsboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0