I love the shape you take when crawling towards the pillowcase

Yes, det bar som sagt av till stan.
Pratade med en tjej på håravdelningen på Åhléns, och hon förde ett så sjudundrande bra säljartal om Toni&Guy's torrschampo att jag helt enkelt inte kunde låta bli, så som jag tidigare förutspått hade jag med mig torrschampo hem i shoppingkassarna. Shoppingkassen. För jag köpte faktiskt inget annat tro det eller ej. Trots att det var galet varmt så blev det ett par trevliga timmar med syster, och konstigt nog så kom vi väldigt bra överens hela denna tiden. Var halvdöd på bussen hem, men mina medpassagerare slapp åtminstone de rätt otrevliga sova-med-öppen-mun-på-bussen-bilderna idag. Jag sparar det till skolan börjar och hösten smyger sig på, då kan de minsann behöva få sig ett gott skratt eller två.

Nu är det bara... Nej, jag orkar inte räkna, men i alla fall inte många timmar kvar till Liseberg. Helt sjukt vad exalterad (haha, trodde man stavade det med ett h - exHalterad) man kan vara över detta egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0