Heaven starts here, tonight in your arms

Sitter och lyssnar på Clay Aiken och har Hönönoja. Det känns inte riktigt bra.
Jag vill dit, det vill jag, men jag har insett hur mycket jag önskar att veckan skulle spenderas med Linda och Josse. Istället har jag sagt att jag ska sova med Alingsås + Marcus, och förstå mig rätt när jag säger att det inte känns precis lika bra. Inget ont mot er alingsåsare, ni vet nog att jag gillar er, men det känns verkligen som att denna veckan ska vara med L & J. Det är ju menat att vara vår vecka. Att sova i förtält borta vid färjeläget känns också lagom pepp om jag ska vara ärlig - det är ju svinigt långt bort från allt annat! Egentligen önskar jag att denna veckan skulle bli en exakt upprepning av förra året, fast med finare väder. Det vore fullkomligt underbart, vilka fantastiska människor jag hade att göra med då. Nej, nu ska jag inte vara sån. Jag är säker på att när jag väl kommer dit så kommer allting bli bra och lösa sig till det bästa. Åker imorgon vid ett eller två någon gång, och jag har ännu inte packat. Känns stabilt.

Kommentarer
Postat av: LindaBinda

Men det ordnade sig ju bra ändå! :D

2008-07-13 @ 21:50:05
URL: http://arracsboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0