Imorgon tänkte jag börja ha ett liv igen.

Okej. För att försvara mina grannar så kan jag ju såhär i efterhand säga att det faktiskt inte var Backstreet Boys version av deras låt som spelades på andra sidan häcken, utan någon lite tuffare variant. Litegranna som Rihannas "Umbrella" som det gjorts en något 'hårdare' cover på. Ni vet vilken jag menar, va? Litegranna så lät Backstreet Boys låten mina grannar spelade. Men fortfarande. Kul!

I alla fall, sedan ni sist hörde från mig, dvs snart elva timmar sedan, så har jag hunnit med massa intressant. Som att klippa Marias tånaglar. Och ja, det är väl ungefär allt. Imorgon åker jag till stan med Julia, och sedan åker jag hem till Sofie och Mathilda och sover där. Det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0