måndagstankar pt. II

OK, nu lägger vi av med det här negativa. Jag tänker ta efter Oscar och hans vän som kommit fram till att dom ska ha en gnällfri vecka, det är vad jag ska göra! Jag ska se till att vända allt till det positiva, se saker från den ljusa sidan, börja dagen med ett leende och allt sånt där. Vi kan börja på dirren ("dirren" är tydligen vad ungdomar idag säger om "direkt" - bara det är ju helt hysteriskt roligt och positivt och glatt.) Ok, nu kör vi. Jag lyssnar på Mamma Mia!-soundtracket. Det är helt klart en positiv grej då det får mig att vilja hoppa upp och dansa och sjunga för allt jag är värd. Något annat trevligt är att jag har hittat ännu en ny favoritblogg. Den tillhör Li. Vulgär och underbar! Får mig ett gott skratt varje gång jag klickar mig in där. Vad mer? Solen! Solen och värmen känns ju helt klart som ett plus. Okej, det var allt jag kunde komma på. Nu har vi vart positiva så det räcker en vecka framöver! Puss!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Låter som en sjukt bra idé!:D

2008-07-28 @ 18:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0