tralala, what a wonderful day!

Just nu känner jag mig helt död.
På ett väldigt positivt sätt dock. Har vart världens finaste väder, och därmed har dagen nästan uteslutande spenderats utomhus. Först ett par timmar vid Lövsjön, sedan en tripp till apoteket, pannkakor, och slutligen begav det sig av till Sofia och hennes pool i Floda. Inte helt dumt måste jag säga. Funderar på om jag ska åka in till stan en sväng imorgon, köpa torrschampo och skaffa mig ett lånekort på stadsbiblioteket. Kanske även en fika. Några frivilliga..? Helst vill jag att morgondagen ska gå riktigt snabbt, för sedan är det fredag och det betyder Liseberg. Lycklig som ett barn på julafton är jag över det.

Nepp, nu ska jag gå och bilddagboka!
Hejs.

Kommentarer
Postat av: LindaBinda

Längtar massamassamassa till på fredag också! Wii. ;D

2008-07-02 @ 23:01:32
URL: http://arracsboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0