Att komma ut

Ikväll trotsade både jag och Linda våra små mysiga förkylningar och begav oss hem till Johan på filmkväll. Det var en trevlig omväxling, då det känns som jag de senaste dagarna bara legat i min säng som nåt himla kolikbarn och hostat, tyckt synd om mig själv, och kollat på alldeles för mycket serier för att det ska anses hälsosamt. Så jag tyckte att jag förtjänade att komma ut och träffa lite trevligt folk. Dessutom har mitt cpöga försvunnit, ännu en anledning att fira! I varje fall så såg vi på en film som hette Trainspotting, och jag kan inte påstå att jag tyckte den var något vidare bra. Så jag somnade på soffan helt enkelt, smidigt och bra. När filmen var slut så låg jag och myste med Linda och pratade om ditten och datten tills dess att vi skulle gå hem.
Hon är så fin, så fin.

Måste bara tillägga att vi sedvanligt körde lite Alias innan vi drog igång filmen. Samuel skulle förklara "hare". Vilken vettig person som helst skulle ju säga något i stil med "ett annat ord för kanin", typ, för att göra det enkelt liksom. Men inte Samuel minsann. Nej, hans första tanke var naturligtvis "sådant som man skjuter med ett hagelgevär!". Pojkar...

Kommentarer
Postat av: annabanana

samuel källström? isf blir jag inte förvånad......

2008-07-20 @ 19:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0