Självömkan 101;

Jag har ont i huvudet. Riktigt ont i huvudet, och min pappa sitter och spelar gitarr och sjunger i köket. Jättehögt. Det är ingen bra kombination känner jag. Dessutom har jag tråkigt, och då kanske ni frågar mig varför jag inte åkte iväg till Attholmen som en Oscar föreslog tidigare idag. Det undrar jag också, men jag har visst inget bra svar på det. Allt jag vet är att det hade vart hundra gånger trevligare än det här. En tanke slår mig. Jag kanske skulle se lite Sex and the City? Det känns dock lagom pepp då jag redan sett typ tio avsnitt sedan igårkväll. Ska jag klaga lite mer? Jag kör. Halsen. Halsen är inte alls som den ska, den är tjock och den hostar. Den säger åt mig att den vill ha honungsvatten, den säger att det ska hjälpa. Vet du vad jag säger? Bullshit. Allt det där himla honungsvattnet lyckats göra är att bränna min stackars tunga. Men mår halsen bra? Icke.

Ja, då går väl jag och sätter på lite SATC då.

Kommentarer
Postat av: LindaBinda

Stackers lilla dig! Vill du veta en sak!? Jag lider med dig, på riktigt. Jag är jätteförskyld, och nu har det satt sig i ena örat så det har slått lock på det. Jag hör ingenting alls på det örat. :(

2008-07-19 @ 16:57:29
URL: http://arracsboll.blogg.se/
Postat av: maria.

krya på dig min vän.

jag mår ungefär som dig. allmänt bajs med andra ord.

puss

2008-07-19 @ 21:37:18
URL: http://mariaartman.blogg.se/
Postat av: Oscar

"Dessutom har jag tråkigt, och då kanske ni frågar mig varför jag inte åkte iväg till Attholmen som en Oscar föreslog tidigare idag"

jag tycker att de va en riktigt bra fråga!:P

2008-07-20 @ 00:56:07
Postat av: Janina

Linda & Maria: Ni är för söta, hoppas att ni båda blir bättre snart! <3

Oscar: I know, dum är jag! Nästa gång for sure! :)

2008-07-20 @ 01:52:04
URL: http://likekindergarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0