M & Jag

A, GI-kakan gick åt skogen och Maria missade bussen till sitt träningspass, så för att trösta henne så körde vi wii boxning i en timme. Hon - tjejen som tränar fyra dagar i veckan - blev trött. Gissa om jag blev trött. Och varm. Och nämnde jag trött? Fast egentligen var det inte så farligt. Nu sitter jag nyduschad och väntar på att M ska komma tillbaka, och observerar att jag har en retarded fluga i mitt fönster. Seriöst, typ adhd-fluga. I alla fall, när Maria kommer tror jag det blir lite Sex and the City. Hoppsan, nu kommer hon. Hon vill till torget och köpa jordgubbar, jag tror att det kräver kläder. Nu ska jag sätta på mig kläder.

A, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0