01:34 - Jag är nöjd.

Ok. Så här ligger det till:
Jag har haft världens goaste kväll. Då menar jag världens goaste. Vid sju-tiden blev jag nämligen upphämtad av Carin, och vi begav oss mot Öckerö och Hönö för kvällsbad, sol, glassätning i klåva hamn, och till sist upp till utkikstornet där vi fick beskåda en oerhört vacker solnedgång. Det var ett helt fantastiskt avslut på en i övrigt väldigt fin dag, och precis alla sommarlovsdagar borde sluta som denna. Det var allt jag hade att säga. Godnatt på alla fina.

Kommentarer
Postat av: LindaBinda

Jag är fortfarande purken för att jag inte fick följa med. Men bra för er att ni hade det kul! :D

2008-07-25 @ 19:51:18
URL: http://arracsboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0