The pieces don't fit anymore

Gårdagen var den mest oproduktiva Söndagen världen har skådat. Jag tror inte att jag gjorde något som helst vettigt, satt i sängen med laptopen hela dagen. Halstabletter och nässprayen var min bästa vän. Idag sjukskrev jag mig, känner att jag kanske borde vila upp mig ordentligt. Imorgon måste jag dock till skolan då jag har ekonomiprov som det nog är bäst att jag inte missar. Sedan på torsdag är det biologiprov. Sen är det äntligen sportlov. Skönt!

Sitter just nu och lyssnar på James Morrison och försöker få cost, revenue, profit och perfect competition market att fastna i hjärnan. Och det är lättare sagt än gjort ska jag be att få tala om. Är sjukt lätt distraherad just nu, och jag har nog aldrig känt mig mer opepp inför ekonomin. Men det är väl synd att klaga, right?

Nu har bloggpausen varat alldeles för länge och det är dags att återgå till mina oh så underbara ekonomihäften med tillhörande bok. Nästa paus får bli en något längre, fylld av Gossip Girl avsnitt nummer åtta. Jag älskar det programmet. Allt och alla är så snygga. Men alright, plugga var det, ja.

Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0