Melodifestival

Ikväll drar ju föresten melodifestivalen igång. Live från Göteborg. Det blir nice. Ingen i familjen kommer vara hemma, utan dom springer alla bort och lämnar mig ensam. What to do? Det blir nog till att ringa Louise. Förra året firade vi finalen med att klä upp oss, sjunga, dansa och äta godis i massor. Dock är det ju ingen final nu, men vi kanske kan köra en favorit i repris ändå? Föresten är min favorit och även min största kärlek med i kvällens program. Och då pratar jag alltså inte om Christer Sjögren, utan Björn Gustafsson.

Till Björn: Gift dig med mig och gör mig till den lyckligaste kvinnan på jorden?

Mkay, thanks.

Kommentarer
Postat av: Linda

Mmm, känns inte som att det gått ett helt år sedan schlagercirkusen men det är kul att den är igång igen

2008-02-09 @ 17:52:52
URL: http://songbirdie.blogg.se
Postat av: Elin

ska bli kul att se (:

2008-02-09 @ 17:56:35
URL: http://tripp91.blogg.se
Postat av: Olivia

Nämen hörru du, Björn Gustafsson är MIN!!! Han ska bo i min garderob.
Men melodifestivalen är årets höjdpunkt! :D Ska bli kuul att se :)

btw, det var dig jag vinkade till, och du är förlåten, min hjänra är lite slow on the uptake med ;)

2008-02-09 @ 18:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0