Melodifestival II

Okej, en liten uppdate mitt i festivalen då:
Jag missade första tio minuterna och därmed också E-Type & Poodles. Synd. Men nu till något viktigare: VARFÖR har ingen sagt att underbaraste kvinnan Nour är med?! Jag fullkomligt älskar henne! Artistintervjuerna efter framträdanderna blir som att dö och komma till en skånsktalande himmel!

Vet ni inte vem Nour är sedan tidigare så blir det bakläxa på det:
Se så många avsnitt av RAJRAJ som ni bara kan. Det blir inte mycket bättre än så.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, när Michail Michailoff sjöng såg jag gitarristen direkt, och det gjorde hon tydligen med ^^

Men björns "What is right and what is wrong" rörelser var bäst ;)

2008-02-09 @ 23:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0