I'm not lost, just undiscovered.

Söndag, och det känns riktigt skönt att veta att man inte behöver gå i skolan imorgon. Simmade med Sofie idag, och efter det så har jag verkligen ingen aning om vart tiden har tagit vägen. Känns inte som om jag fått något vettigt gjort sedan dess, vilket nog också stämmer. Mötte upp Sofie i stan vid tjugo i tolv, och vi åkte vidare till Valhalla. Simmade i en timme, mer kände jag inte att jag klarade efter en veckas förkylning. På väg till centralen gjorde vi upp planer på när vi ska ses, vilket blir imorgon då jag åker till henne med Gossip Girl och skolkatalogen - tillräckligt med material för att hålla oss sysselsatta i timmar alltså! På bussen hem fick jag min teori om att jag är en fyllo-magnet bekräftad då en finsk gammal man satte sig bredvid mig och frågade om jag ville ha en sup.

Just nu ligger jag i min säng, halvt död i kroppen, med James Morrisons album Undiscovered spelandes. Han har så fin röst! Wonderful World tycker jag att ni ska lyssna på. Appropå musik så måste jag bara snabbt nämna gårdagens festival skandal - varför röstade Sverige vidare Christer? Jag blir så trött. Amy däremot blev jag glad av, hon är så liten och så söt.

Nu tror jag att jag ska kolla vidare på Bangkok Hilton, jag gillar det.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0