I guess nothing stays the same, still the memories remain...

Första dagen på lovet har börjat ganska bra måste jag säga. Ställde klockan på halv tio, och två timmar senare satt jag på en buss in till stan där jag köpte ett par väldigt fina skor, för en väldigt liten peng, på Wedins. Sådant blir man minsann glad av. Köpte även strumpor, men det är inte lika intressant, så vi behöver ju inte gå in djupare på det.

Sedan jag kom hem har jag...
1. Kollat vidare på Bangkok Hilton som jag började se igår.
2. Läst bloggar i massor, kollat bilddagböcker och annat allmänt onödiga men roliga saker.

Just nu sitter jag och lyssnar på Reba McEntires senaste album Duets som har kommit att bli lite av en favorit. Som namnet antyder så består albumet av duetter med kända artister såsom Faith Hill, Leanne Rimes, Kelly Clarkson och mitt absoluta favoritband Rascal Flatts. Jag tror inte att det finns en enda låt som inte är bra. Lyssna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0