=> Glad Janina!

Imorse blev jag lite halvväckt av Mathilda som ringde från stan och undrade vart jag köpt mitt hippieband. Tyvärr fick jag ju meddela att mitt lilla paljettband är typ tio år gammalt och rotades nyligen fram ur en låda, men det faktum att hon frågade fick mig att inse att jag vill ha fler. Dessutom behövdes strumpbyxor till nyår och sådär, så därför klev jag upp och bestämde mig för att dra till stora staden efter en snabb frukost. Visst kom jag hem med både strumpbyxor och hippieband (x3 till och med), men det var minsann inte det enda som fick följa med mig hem. Två par byxor, två koftor och en t-shirt hittade jag också. Galet nöjd! När jag kommer hem har det dessutom dukats tacos på bordet, och om ett litet tag drar jag och glor film med gänget. Allt detta resulterar i en väldigt glad Janina som är sjukt nöjd med denna goa dag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0