Scrap

Jag kunde inte hålla mig.
Nettan hade med sig ett foto på mig och Maria som hon hade framkallat, och jag kunde helt enkelt inte låta bli att försöka mig på att scrappa ihop något med den. Resultatet kan jag väl inte påstå var överdrivet lyckat, men det ska väl inte ens första bild vara heller. Dock blev jag inte helt klar igår, då jag insåg att jag behövde brads för att fästa dekorationsblommorna, så idag bar det av till Allum och in på Panduro för att införskaffa såna. Tyvärr blev det inget Floda, får ta det någon annan gång. När jag kom hem färdigställdes alltså min första scrapsida, och den ser ut ungefär såhär:


Den är rätt ful och ganska ojämn på sina ställen, i brist på tålamod och bra verktyg, men även det sistnämnda fixade jag idag då jag köpte mig en pappersskärare. Det bästa är att det bara kan bli bättre resultat from now on :)

Kommentarer
Postat av: annapanna

åh, pappersskärare! har ja alltid velat haaa..

2008-12-31 @ 14:48:58
Postat av: Marcus

Tjenna janina! Bara för vetandets skull, vi var inte i Alingsås utan det är från a looooong time agoooooooooo! Och dedär med stalkergrejen är väl berättigad/t (?) kanske ^^ vi får dra till alingsås snart! galet länge sen nu :/

2009-01-11 @ 12:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0