Julstök

Min stackars mamma jobbar idag. Med tanke på att det är dagarna innan julafton är det således väldigt mycket folk och stress i butiken. Därför tänker jag att jag ska städa hela huset så att det är fint när hon kommer hem ikväll. Det tycker jag att hon förtjänar. Det där med julmusik samtidigt som man julstädar är uppenbarligen inte min grej heller, istället kör jag dagen till ära en countrymix. Surprise, surprise. Dolly Parton, Rascal Flatts, Taylor Swift och Reba McEntire är en fin blandning. Just nu spelas I will always love you med Dolly. Det är nästan så att jag föredrar hennes version framför Whitney Houstons. Bara en parantes sådär.

Nu ska jag dammsuga! Puss.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi har också städat för mamma idag. Hon blev jätteglad när hon kom hem. Dessutom är mitt rum rent och fint nu. Så nu kan ni få komma till mig och sjunga sing star till och med! :D

Det där med minneskortet; jag är nästan helt säker på att jag fick det av dig också. Men det är ingen fara om det skulle vara borta bara jag får bilderna vilket du sa att jag kunde. :D

God Jul, puss.

2008-12-23 @ 16:48:09
URL: http://arracsboll.blogg.se/
Postat av: annapanna

Håller faktiskt med. Ibland är dollys version mkt bättre, beror lite på vad man är för på humör.

2008-12-23 @ 21:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0