Åh, jag är glad!

Slängde nyss iväg en beställning på ett hundratal digitala bilder för framkallning. Har massa fina scrapbooking grejor på lager sedan födelsedag och jul, och känner mig så sjukt sugen på att sätta igång och pyssla nu! Nettan och hennes familj är här på besök, så naturligtvis har jag pratat lite scrap med henne, och fick även kika in på hennes blogg där hon lägger ut bilder emellanåt. Hon är så himla duktig! Hon tipsade även om en butik i Floda som ska ha massa superfina papper, dekorationer och verktyg, så jag funderar på om jag inte ska åka och kika in det någon dag. Nu känner jag mig både glad och otålig på samma gång, och jag knappt bärga mig tills bilderna dimper ner i brevlådan! Jag vill börja nu nu nu!

Annars har dagen mest bestått av städning, fast konstigt nog känns också det väldigt roligt! Skönt att ha lite mer plats att röra sig på. Även mamma har fixat och trixat här hemma, hennes och pappas rum har nämligen varit ett renoveringsobjekt de senaste månaderna men är nu mer eller mindre färdigt. Rummet går nu i mörkgrått, svart och silver - sjukt snyggt! Lite, med betoning på lite, biologiplugg har jag också fått gjort under dagen, trots att jag väl egentligen borde fokusera på ekonomin nu under lovet. Mathilda och mormor var även förbi en sväng ikväll, och den förstnämnda snyltade med sig en väska och ett hippieband (favorituttryck) med sig hem. Trevligt!

Bra dag alltså! Nu är det bara två dagar kvar av året. Sjukt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0