Suddenly the world's too big, and the hours move too slow

MHM, ser ut att bli en ganska fullspäckad helg, men det ska bli sjukt kul. Imorgon är det skola och sedan laserdome med ett gäng på 26 personer tror jag, inte helt dåligt! Det kan jag tänka mig blir riktigt kul! På lördag åker jag in på äventyr i stan med Maria och Astrid, haha, helt galet kommer det bli. Mer om det senare. Eventuellt. På kvällen åker jag sedan till Herrljunga och tittar och röstar på finaste flickorna när de medverkar i deras melodifestival, det blir kul att träffa gänget igen! Egentligen hade jag sagt att jag skulle sova hos Mathilda fredag-lördag, och att jag skulle hjälpa till på lördagens take off i kyrkan, men he he he, jag fick prioritera, avboka och omstrukturera lite, men det gick bra som tur var!

Idag har varit... Seg. Konstig. Lång. Jag vet inte riktigt. Hade biologiprovet idag, det gick nog ganska bra hoppas jag. Kände inte något behov av att gråta efteråt i alla fall, och det tar jag helt klart som ett positivt tecken! Sedan åkte jag hem och begav mig till tonår. Vi var och besökte Redbergskyrkan vilket var ganska spännande. Det kändes mest som att dom var väldigt gapiga och skrikiga, och som Nicke uttryckte det "deras samtalston ligger på tinnitus-nivå". Men helt illa var inte kvällen, hade ganska trevligt ändå, framförallt bilresorna med Mago. Han är allt bra go.

Börjar för övrigt att panika lite grann för dessa här end of year exams, jag ser inte fram emot det. Inte alls. Men nu ska jag sova. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Linda

"deras samtalston ligger på tinnitus-nivå", det va ju bara den bästa och mest inpassade kommentaren som finns! HAHA

2008-04-18 @ 20:21:19
URL: http://arracsboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0