My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with

Yes, så har man gått och blivit sjuk med...
Inte det roligaste som finns kanske, men jag passar på att vara hemma idag och få lite läxor och pluggande gjort, sen får jag försök pallra mig in till skolan imorgon, känner att jag inte har råd att missa så mycket mer just nu. End of Year Exams ligger runt hörnet, och jag är nog ganska livrädd för att jag inte ska klara det. Jag vill inte ens tänka på hur det kommer vara runt denna tiden om ett år. Men i alla fall, för en liten, liten stund ska jag koppla bort skolan och ägna mig åt lite högklassigt bloggande. (yaright)

Kelly och Stockholm i helgen var i alla fall underbart. Vi hittade förvånansvärt bra i staden med tanke på att jag bara vart där en gång tidigare, och Sofie inte så jättemånga fler. När vi kom fram på fredagen strosade vi runt lite på stan, in på Urban Outfitters (åh, åh, åh!) och American Apparel (besvikelse!). Vi checkade in på hotellet, åt lite mat, och begav oss sedan mot globen. Vi lyckades göra ett så pass bra intryck att vi blev kallade för "jävla västkust-bönder" av killen som vi köpte våra tunnelbane-biljetter av. High five på den, haha! I alla fall så ägde Kelly skiten ur allt jag varit med om ungefär. Jättebra var hon, och jag var helt i extas hela kvällen. På lördag morgon åt vi världens största och godaste hotellfrukost, helt galet var det, har nog aldrig ätit så mycket i hela mitt liv! Resten av dagen ägnades sedan åt shopping och även om vi var jättetrötta så var det jättekul. Köpte en fin, blommig kjol på Urban Outfitters bland annat, jag gillar den massa, massa. Stockholm avslutades med världens längsta och segaste tågresa, var hemma vid elva på kvällen och då var jag helt slut. Utmattad men glad.

image19


Nu ska jag fixa mig något att äta, sedan ska jag skriva en sisådär 2-300 ord till på min biology essay, plugga biologi, och öva lite matte. Ska köra en Lisa sedan också, och utforma någon form av revision-schema till EoY-Exams. Det kan behövas. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0