I got a good reason for taking the easy way out

Hahahaha.
Biologiläxan blev precis klar och ivägskickad medans jag sitter här i min ensamhet och skrattar åt mig själv och mina resultat. Hela grejen gick ut på att vi under två dagar skulle väga och recorda allt vi åt, för att sedan räkna ut vårt energiintag och hur stor del som bestod av proteiner, fett och kolhydrater. Rekomenderat dagligt intag är ca 2200 kcal, jag fick i mig 1007 och 531 kcal. Det sista är knappt en fjärdedel, helt galet lite! Dessutom så ska ca. 30% av energiintaget bestå av fett, mitt var 16%. Renée kommer ju tro att jag har anorexia eller något, och skicka mig till en anstalt, hahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0