Fortune falls like snowflakes in your hands

Ni vet hur jag i ett tidigre inlägg talade om hur mycket jag gillade människor? Jag skrev då något i stil med att jag verkligen gillar när man träffar någon ny person som man känner att man kan utveckla en fin, och djupare relation med. Ungefär så skrev jag, och jag tror nog att det har hänt. Ganska exakt precis nu. Tjejen i fråga kan vi kalla för Fröken G så länge, och jag har bara träffat henne ett par gånger tidigare. Idag addade hon mig på msn, och jag har haft ett otroligt givande samtal med henne nu ikväll. Saker som jag inte har kunnat prata med någon annan om tog hon upp, och det kändes jätteskönt att få prata av sig om just detta. Hon förstår precis hur jag tänker och vad jag känner, hon stöttar mig och får mig inte att känna mig som boven i dramat. Denna konversationen har verkligen varit givande på många sätt, och jag gillar denna tjejen skarpt. Riktigt skön och trevlig, glad och positiv. Och så kan hon lyssna och förstå, fin tjej helt enkelt! Det är sällan man känner så inför en relativt okänd människa, men det gör jag. Hon kan komma att bli speciell, den där Fröken G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0