All your life, you were only waiting for this moment to arise

Igår var en riktigt bra dag, som visade sig bli mycket längre än vad jag planerat, men troligtvis mycket bättre också på grund av det. Oj, det var nog den konstigaste mening jag skrivit på länge, men ni fattar! I alla fall, så fick jag ett sms av sötaste Lisa på morgonen som frågade om vi inte skulle ses och fika eller så mot eftermiddagen. Ett tveklöst ja på den frågan, blev superglad av bara tanken på att få se henne. Efter skolan åkte jag alltså snabbt hem, och sedan vidare till Alingsås där vi skulle mötas, och så fort jag såg hennes fina leende så blev jag helt lycklig och varm inombords. Tänk om man kunde få se henne lite oftare! (M, that goes for the rest of herrljungahögen as well.) Gick och köpte glass och satte oss i solen och pratade massa och hade det fint. Jag gillar henne.

När Lisa sedan hade hoppat på sitt tåg på väg hem, så var det ytterligare en stund kvar tills mitt eget gick, så jag började ringa runt till lite alingsåsare för att se om någon av dom var i centrum. Visade sig att det var ett gäng som var hemma hos Adam, men på väg till pingst för att Gabriellas syster skulle sjunga där. Blev helt enkelt så att jag hakade på dom, och stannade hela kvällen. Jag och Julia var rätt så opepp på hela grejen, så vi gick ut och promenerade och pratade istället. Hade världens bästa samtal med henne i nästan två timmar. Tycker om henne. Vi gick i alla fall till mission senare och träffade några av dem som vart iväg och kört laserdome, och där slutade också kvällen för min del. Tog tolv tåget hem, var hemma vid ett, och somnade någon gång runt två, var helt slut då.

Sammanfattningsvis var det i alla fall en världsbra dag. 
PS. Pappa håller på och grillar just nu (VÅR!) och det luktar supergott!
PS2. Jag längtar till valborg, det kommer bli så bra!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0